Tomorrow

Blir det inte fint väder imorgon så blir jag toookig! Hoppas Stockholm visar sig från sin bästa sida. Ska gå raka vägen till Urban Outfitters och köpa min efterlängtade klänning och finns inte den kvar så blir det den andra efterlängtade klänningen. 1000 spänn, vad gör det när man trånar efter något. Ja när man trånat i över 1 månad!!! Väljer och hellre tråna efter det än pojkar. Känns som att kläder kan ge en mycket mer, man blir aldrig besviken ;) I alla fall för tillfället. Tills jag har "The Ica-Maxi-guy" lindat runt mitt finger. Eller ja tills jag charmat honom åtminstonde :)

Ååååh! Fasiken att man skulle se en sådan heting. Hetare än solen. Och jag menar det! Solbränd, ögon att drunkna i, brunt hår, lite sådär småruffsigt men ändå med en viss style. Smilegropar...och med en killer-body! Yummi yummi yummi! Och när han ler...*suck*

Gud, nästan farligt och tänka på den där människan. Blir ju nästan och låta som att jag är kär, men det är jag icke. Däremot så hoppas jag att han någon mer gång ska dyka upp när jag försvinner in i drömmarnas värld. För drömmen jag hade i torsdags må ha varit den bästa drömmen jag haft på väldigt länge. Ska man behöva ha feber bara för att drömma sådana härliga drömmar eller? Han kanske bara dyker upp när jag är sjuk....oh no!

Nää, det här ska bli ett positivt år. Tänk positivt nu lilla fröken.

Idag fick det bli lite shopping och papi bjöd på en pluto. Idag var pluton en 4 av 5. Rätt så smarrig då alltså. Kan väl kalla det för lite tröst-shopping efter alla mina timmar i sängen med sprängande huvudvärk, feber och halsont. Dock försvann det nästan lika fort som det kom. Konstigt det där. Är dock lite snuvig men annars så är jag på benen. Kvällen blev väl inte riktigt som jag tänkt mig men vi har ju nästa helg också. Då med lite göteborgare med i planerna..skall bli spännande:)

Nu ska jag ladda hem lite nice musik som jag kan ha på tåget, sedan ta en natt-macka och därefter hoppa i kojs.


Ciao!








Kommentarer
Postat av: madeleine

diggar att du sätter poäng på din pluto! haha. men ja på lördag på lördag! hänger mig i flaggstången om det kommer nåt emellan, typ en matchjävel lr nåt! shop till you drop idag! =)

2009-01-18 @ 14:56:24
URL: http://madeleinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0