Poop också!

Jaha, så nu ska jag behöva hitta min tekniska sida då. Vet dock inte om den sidan kommer vilja uppenbara sig. Dumma men ack så älskade plattång!! Du lämnade mig hastigt efter bara två månader! Vad sur jag blir. Ska man behöva lägga pengar på en ny eller ska jag helt enkelt ta med den till Alexander imorgon? Han lovade faktiskt och titta på den! Han är så snäll så! Gud vilka problem man har :)


Fy vilken dag det här har varit. Vaknar halv sju och efter fem minuter så sitter jag på cykeln och försöker ta mig fram så gått det går. Öppningen kan inte bli bättre. Klar med all mat och sådant som skall göras redan halv nio ungefär. Så jag och Alexander väljer och ta en extra lång fikapaus...sorry chefen :) Då dagen börjar så bra så tror jag ju sjävklart att det ska hålla i sig men icke. KAOS! Behöver inte säga så mycket mer. Ordet kaos säger allt.


Jag på jobbet? Skulle lätt kunna vara det!


Var så skönt och få komma hem, ta en dusch och lägga sig på soffan och blunda i någon timme. Sen blev det och planera. Ska fixa allt den här veckan som jag inte orkat ta tag i på jättelänge...
 
* Grovstäda lägenheten(så att nästa människa kan flytta in snarast möjligt)

* Ringa doktorn och boka tid för rutinkoll(Att hålla koll på hur kroppen mår kommer få mig och må bättre)

* Skaffa mobilt bredband(kommer inte klara mig i storstan utan min babyblue bärbara dator)

* Skicka en ansökan till svensk adressändring(ujujuj!)

* Åka till röda korset och lämna in två flyttkartonger med kläder m.m(Nytt år= ny garderob, ny livsstil)

* Sortera alla räkningar m.m(Kaos är nog det rätta ordet för hur det ser ut i mina pärmar för tillfället)

* Besöka körskolan

* Hjälpa mamma och rensa i garaget

Ska bli spännande och se hur mycket jag kommer orka göra. Har ju jobbet också och tänka på men klarar jag av och pricka av minst hälften så kan jag inte vara något annat än stolt över mig själv. Sen så får jag min belöning till helgen sen. Wihoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0