Nytt år=Nya möjligheter

Ja, bloggandet blev inte vad jag tänkt mig. Dock med hjälp av lite "tjat" så känns det rätt så bra och försöka igen. Har under flera månader inte känt något som helst intresse för och skriva om min vardag. Trodde det skulle kännas bättre och skriva ner om sina funderingar och tankar. Och ja, det kan nog kännas bättre...men jag var inte redo. Men nu är 2009 här. Och jag säger det med ett leende på läpparna.

Håller med Madeleine om att det här året kunde inte ha börjat bättre. Kanske det har börjat bättre på olika sätt men det har börjat bra åtminstonde. Det känns som att en tung sten lyfts från mitt bröst. Jag kan andas igen. Jag kan separera nutid och dåtid. Och det är en underbar känsla. Trivs bättre med mig själv och det är det som är huvudsaken. Jag behövde vara vän med mig själv.


Ja tack till år 2009 som säkert inte kommer bli det bästa året någonsin men dock det år då jag hittar tillbaka till mig själv!


I´m back in the game.


Kommentarer
Postat av: madeleine

woho äntligen tillbaka =)

2009-01-17 @ 09:55:03
URL: http://madeleinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0