Mojsigt!

Har det faktiskt rätt så bra nu när jag ligger här under solariumet. Och mamma som fick presentkort förut hos Atelje Beauty ligger just nu och får en välbehövd massage. Själv så ska jag dit och få lite massage, ansiktsmask/peeling och fotvård snart. Otroligt välbehövligt. Om jag unnar mig själv ett besök hos Atelje Beauty en gång i månaden så kommer jag nog har mer lust och lägga pengar på just det och inte på nå godis eller annat smått som blir dyrt i längden.

Jobbet gick bra igår. Bussarna blev inga problem. Det blev en bra dag, försäljningsmässigt då vill säga. Bad dock en i driven stänga av datorn istället för motorn så jag började undra om hjärnan kanske gett upp och gått hem och lagt sig. Hade ett rätt så intressant samtal med Alex i bilen hem sen. Man blev och fundera lite.


Nu ska jag bara vända på mig och steka andra sidan också. Sen till ica och hämta paket!


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0