Early sunday

Nu sitter jag här och väntar på att papi ska vakna. Har packat och är klar. Ska bara försöka hitta mina hörlurar till mobilen annars så kommer jag inte sätta min fot på tåget. Att vara utan musik när man ska resa i några timmar kan ta kål på vem som helst. Eller ja, mig iaf.

Usch vilken dröm jag haft! Eller flera rättare sagt. Bara för att jag prata om "M" igår så ska jag istället drömma om en gammal kärlek och drömma om det liv jag en gång ville ha med honom. Det blev vi två igen och allt var perfa, jag var som kär på nytt. Men när jag vakna så valde jag och skaka av mig drömmen istället för och börja gråta som jag gjort så många gånger tidigare. Sen när jag somnade om så drömde jag om att jag och mormor jagade bort en svart/vit-prickig gris/fisk från fönstret hemma hos morfar. Såg gris/fisken flyga runt där ute vid det stora trädet och tyckte den var lite söt tills den försökte ta sig in. Vette fasiken vad den drömmen ville säga mig.

Hm, rösten vill inte riktigt idag. Den är värre än igår. Inte kul när jag faktiskt måste prata med folk idag. Igår så hörde inte tjejen på matpalatset om jag hade en pluto eller pappas lövbit. Två gånger försökte jag säga det innan jag slet åt mig tallriken och kollade lite snett på henne med en sammanbiten min. Ge mig min pluto! Ursäkta om det låter som att jag pratar Marsianska men WTF. Give me my fuckin´ food! Måste dricka triljoners miljoners glas vatten idag för att inte orsaka några missförstånd.

Vädret verkar rätt så lovande åtminstonde. Alltid något!


Fort iväg till tåget nu, woho!

Arrivederci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0