Det tar aldrig slut.

Mer snö. Stor suck. Snart går jag på långpromenad med hårtorken och ni kommer inte se mig förräns det där vita eländet är puts väck! Måste man ta i med hårdhandskarna så måste man. Är dock överlycklig över mina två(!!) nya skinnjackor. En brun och en svart och dessutom så vann jag den otroligt fina ponchon/panchon på tradera. Första gången som jag budat. Fem min kvar. Jag har nog aldrig varit så uppe i varv som jag var då. Sista minuten började jag undra om jag inte gick för långt. Började undra lite smått om jag kanske var psykiskt störd ändå. Men va fan, ville så gärna ha den! Och den blev min!! Våren börjar göra intåg snart och den kommer vara perfekt då!



Hela vägen från Seoul till Borlänge.



Dagen har varit riktigt härlig faktiskt. Har umgåtts lite med mami och det blev både kinamat och en massa prat. Var otroligt skönt och bara få sitta och prata om allt. Och mami sa själv att det var skönt och få ur sig lite dittan och dattan. Vi har så mycket i våra huvuden just nu så ibland så är irritationen så hög så det blir världens liv. Fastän om man inte menar och låta arg, man har liksom ingen kontroll över sig själv. Det är sådant som jag jobbar på just nu. Det ska gå. Till slut så ska det bli bra.



Nu ska jag se vad kylskåpet har att erbjuda lilla mig.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: madeleine

GALET snygg!!

2009-01-23 @ 09:55:29
URL: http://madeleinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0