Jahapp!

Nu är vi inne på en ny vecka igen, och det känns finnemang. Tog verkligen tag i saker förra veckan så nu kan jag vara stolt över mig själv och nu vet jag att jag kan bara jag vill. Lördagen började tyvärr inte riktigt så som jag tänkt mig då jag fick lov och stänga på fredagen så halva lördagen spenderades i sängen. Sen var det dags och piffa till sig lite mot kvällningen. Fick sedan bli en snabbvisit på donken sen vidare hem till Mäds. Väl hemma hos Mäds så blev det lite skratt, drinkar och musik. Begav oss sedan ner mot stan där vi slank in på s2. Och jag måste nog erkänna att s2 är nog historia nu. WTF? Vad har hänt? Vart kom alla småkids ifrån! Ok, dom trevliga pojkarna som vi slog oss ner hos trodde att vi var ett par år yngre än vad vi är men ändå. Och han var där, the man of my dreams. MUMS. Tyvärr så hann han försvinna från bordet innan Mäds gjorde sitt snygga move och helt plötsligt så satt man och skaka hand med grabbs man aldrig någonsin pratat med :) Kvällen avslutades som vanligt där vi känner oss som mest hemma...på vårat kära Max. Helt otroligt hur man har ork kvar och ta sig ut dit, men det går..bara man vill! Jag hörde hur dom små "nuggetsen" ropade mitt namn i kör!


Kommentarer
Postat av: Sanna

svar: Kolla din mail.

2009-02-11 @ 23:53:16
URL: http://snakeshout.blogg.se/sale

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0